sorry sorry...

Förlåt att det inte har kommit några inlägg sen igår morse.
Det var mobil appen för blogg.se som dampade lite och ville
inte lägga ut några bilder -.-
Hoppas det blir bättre iaf!

Nu sitter jag och pluggar och bloggar samtidigt, eller ah ja är precis klar
med pluggandet! *puuuh* skönt de!
Idag slutade vi kl och då blev jag hämtad av mamma, sen åkte vi bara
hem :) Jag var tvungen att hjälpa min syster med lite grejer och passa lillebrorsan!
Sen så pluggade jag SO och franska å nu sitter jag här vid datorn! :)
Hur har eran eftermiddag varit?

Som ni ser så har jag också ändrat design till en blå! :)
Det är jag som gör mina desigen på photoshop, ett jättebra program och väldigt
lätt när man väl lär sig!
Man kan ladda ner en gratis version i 30 dagar om man söker på det på google.

Nu blir det väl bara att chilla och sen kolla på greys anatomy :D
Ha de !

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0